♥ Hazaérkezés a káptalanfüredi őszi táborból csütörtökön 19.44-kor a Déli pályaudvarra! ♥ Étkezés befizetés október hónapra: szeptember 14-15. Pótbefizetés: szeptember 28. Bővebben az Ebédbefizetés menüben! 

Projektek a tanulásban

 

 

 

II. Digitális Témahét
2017.04.03-07.

TANÍTS, HOGY TANULJ!

Az idei projekt szervezésével az a célunk, hogy elterjesszünk olyan, iskolánkban
már bevált IKT gyakorlatokat, amelyek egyes osztályok illetve kollégák mindennapjaiban
már beépültek a tanulási folyamatba. Felhívás

A célokról és követelményekről, a projekttevékenységekről, az értékelésről és az eredményekről  bővebben itt  lehet olvasni.

 

 


 

Projekt

 

A projekt olyan tanulási módszer, amelynek középpontjában egy probléma megoldása áll.

A tanulás során a gyerekek gondosan tervezett tevékenységek keretében ismerkednek meg a tananyaggal. Ezeket a tevékenységeket igyekszünk a mindennapi környezetben előforduló témákhoz kapcsolni, így egy-egy projekt gyakran több tantárgy tartalmait is érinti.

A kitűzött cél nem egyszerűen egy feladat megoldása, hanem annak a lehető legtöbb vonatkozásnak a feltárása, amely a mindennapi életben egy probléma megoldása körül felmerül.

Ez általában jól motiválja a gyerekeket, hiszen saját ötleteiket folyamatosan kipróbálhatják a tanulási helyzetekben is. Ezzel egyidejűleg jó lehetőség van arra, hogy a gyerekek számára differenciált feladatokat adjunk, így mindenki a számára lehető legjobban fejlődjék. Iskolánkban nagyon sokféle projektben dolgozhatnak a gyerekek.

Mi a projekteket azért tartjuk nagyon fontos módszenek, mert a tananyag feldolgozásán túl, tanulási módszereket is könnyebben tanulnak így a gyerekek. Fontos számunkra, hogy a közös munka sikere iránt kialakuló felelősség segíti a gyerekek közötti együttműködést is.

A projektkeretű tanulásszervezés iskolánk egyik jó gyakorlata is. Az alábbiakban néhány jól sikerült projektünk videója látható.

 


I. Digitális témahét 2016. 04. 04-08.

Digitalis temahet logó 

Iskolánk is csatlakozott az I. Digitális témahét programjához. A hagyományos digitális eszközökkel szervezett foglalkozások megtartása mellett, a gyerekek 4 projekten dolgoztak, és tanulási képességek intenzív fejlesztése folyt online a 6. és a 8. évfolyamokon.

7.b  A versek történetei

3.b  Meséink, történeteink

A 2.b Meseírás

1.b Érzékszervek – érzékelés


 Március 15-i projekt 2013


Környezetvédelmi témahét 2011


Tanya projekt 2010

Kérjük támogassa alapítványunkat adója 1%-ával!
VIVIT Alapítvány: 18021468-1-42